سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخفیف بیمه شخص ثالث بعد از تعویض پلاک

?

  

تخفیف بیمه شخص ثالث بعد از تعویض پلاک

انتقال بیمه خودرو از شخصی به شخص دیگر در شرایط اقتصادی کنونی به طور فزاینده ای رایج است. تقاضا برای خودروهای دست دوم به شدت افزایش یافته است. بخشی جدایی ناپذیر از این فرآیند، هم برای خریدار و هم برای فروشنده، تضمین انتقال موفقیت آمیز بیمه خودرو به مالک جدید است. هنگام خرید خودروی جدید اولین قدم تخفیف بیمه شخص ثالث بعد از تعویض پلاک است.

تخفیف بیمه شخص ثالث?

انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث بعد از تعویض پلاک

مالک جدید باید این فرایند را به عنوان یک مرحله اساسی در فرآیند خرید تلقی کند. اگر بیمه‌گذار خودرو خود را عوض کند، تخفیف بیمه شخص ثالث به راحتی به خودروی دیگری منتقل می‌شود. انتقال تخفیفات بیمه شخص ثالث خودرو به خودروی جدید یک قانون جدید در شرکت های بیمه کننده از جمله بیمه ایران می باشد. مطابق با شرایط این قانون صاحب خودرو در صورت فروش خودروی خود قادر است تخفیفات بیمه خودروی فعالی را برای خود نگه دارد. در ضمن این تخفیف قابل انتقال به وابستگان نزدیک بیمه گذار از جمله مادر، پدر، فرزندان و یا همسر خود می باشد.

از طرفی صاحب پلاک جدید نیز بعد از تعویض پلاک خودرو اگر از قبل تا به حال دارای تخفیف بیمه شخص ثالث بوده باشد به طور متقابل می تواند آن را به خودروی جدید انتقال دهد. در صورتی که مالک جدید تا به حال بیمه شخص ثالث با تخفیف نداشته باشد تخفیف بیمه برای او از صفر محاسبه می شود و در واقع خریدار لازم است به عنوان بیمه گذار جدید، بیمه شخص ثالث خریداری نماید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورت عدم انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث بعد از تعویض پلاک ممکن است در صورت وقوع حوادث ناگوار در اجرای تعهدات شرکت بیمه کننده مشکلاتی ایجاد کند. در صورت وقوع تصادف شرکت بیمه کننده مطابق اطلاعات درج شده در بیمه نامه خسارت را پرداخت می کند. بنابراین در صورتی که بیمه نامه به نام مالک قبلی باید شرکت بیمه کننده هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت به مالک جدیدی که نامش در بیمه نامه نیست نخواهد داشت.

قیمت بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

بیمه ثالث ایران آنلاین

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه ثالث ایرن

 

 

?